tisdag 11 oktober 2011

TISDAG !

skolan var helt okej till efter lunhen kom efter där var jag het ensamma som vanligt nästan..
sen efter skolan skulle jag, alexandra och eliin intejuva polisen. men då var det stängt så vi gick till JC istället.
och frågade lite.. vi hade det i svenska !
sen åkte vi hem.. och då på bussen så grät jag och brätta för alex vad som hade hänt..
sen gick vi till henne, hon visade sina skor för sin mamma.. vi tog lite kort på dom..
och sen tog hon på sig dom ingen och då gick vi till hennes storasyster och visade och då, gjorde alex SVARTA strek på golvet så vi fick städa lite men allt gick inte bort xd
sen gjorde vi lite till..
sen skulle jag hem äta.. för pappa hade en kompis hos sig från GOTLAND.. och han åkte hem idag..
vi hade super kul iallfall med han. hoppas han tycker det med..

ny har jag ducshat så ska fixa mig sedan ska jag packa lite ska till STORA-SKOGEN !!!
kommer bli jätte kul.. :)



min lilla vidio jag lyssna på när jag går och lägger mig.
                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar