onsdag 12 oktober 2011

ONSDAG !

idag var vi då i STORA SKOGEN !
det var jätte kallt frös nästan ihjäl ;s men Alexandra och Jennifer värmde mig så söta som är ju ! :*
älskar dom ! sen åkte vi hem, hade ENGELSKA.. satt med elin och prata LITE.. det händer lite i skolan nu med m***... sen hörde man dom söta skratta lite..  sen hade vi rast och åt lite mat.. Alexandra, Jennifer, Elin och Olivia försvan, så stog ner med tilda karlsson och tilda Nilsson '
sen hittade jag dom, eller så hitta dom mig jag vet inte ;s
sen hade vi TEKNIK men Anna, vi jobbar med broar super kul ;)  sitter med jennifer och då hade man kul !
sen gick hon till Simon  hade & hade musik eller asså hon skulle spela något. super duktig var hon :*
sedan hade vi lite mer.. sen hem med bussen, hade KOMFA.. vi var längst upp i kyrk tornet, skrev mitt namn, men skadae jag dom FAN, ska jag säga. ville bara ner så Becca hjälpte mig ner, tack gmn !
sen hem, prata med mamma. sen upp till affären, möta sötaste alexandra och Jennifer..
så nu sitter jag är och fixar lite..  hinner inte blogga mer ska fixa lite på rummet. :(

                                    detta är stor skogen.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar