onsdag 19 oktober 2011

HELGEN !!

FREDAG : på fredagen hade vi hemkundskap prov, sen lite andra lektioner. sen hem vara med Alexandra  , Elin  och Jennifer :) jag gick hem till mig först sen hem till dom. fixade oss lite sen var vi på BETEL, med jacob oh david :) hade lite kul och tråkigt.. sen hem till alex alla skulle sova där, elin och jennifer nere på golvet. och jag och alex i sängen. vi smälte choklad och doppa vintruvor och BANAAAAAAN ! ;)
 ' älskar banan verkligen ' sen satt vi och prata.. sen somna alla typ. ;d

LÖRDAGEN : vakna vi 11 typ, sen åt vi frukost och fixxa oss där efter. tittade på jacobs innebandy match dom vann med 10- 7  :) sen hem och fixa lite till. sen hade vi bara 5 minuter på oss att fixxa för vi skulle till stan och tittta på david.. dom förlora tyvär ! men dom var ändå duktiga ! sen gick vi till maxi och donken för att köpa lite.. sen kom våran buss 17. 20 åkte hem med den bara jag och alex då ;) skulle sova hos henne inatt igen. sen titta vi lite på datan och lite.. sen kommer jag inte ihåg så mkt , för jag * råkade* somna ;)

SÖNDAGEN : färgade MITT hår mörkt typ brunt ! blev jätte glad älskar mitt hår asså nu :D
JAG TACKAR DIG EMELIE OCH ALEXANDRA ! vi tog lite bilder och så. Sen ringde pappa och sa att vi skulle äta och lite. så var tvungen att gå hem fixxa mig. för sen kom några från GOTLAND som vi känner. Dom skulle till ULLARED nästa dag GUD va avis jag var då. fast jag och elin var juh där för några veckor sen så ;) 


det var lite från mig från helgen ! 

pusshej ! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar